طرح درس روزانه خورشید پشت ابر نمونه هدیه های آسمانی دوم

تومان 10,000

شناسه محصول: طرح درس روزانه خورشید پشت ابر نمونه هدیه های آسمانی دوم1689914838570 دسته: , , ,

 

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

طرح درس روزانه خورشید پشت ابر نمونه هدیه های آسمانی دوم، یک مدرک طراحی شده برای دانش آموزان پایه پنجم دبستان است. این طرح درس شامل 2 صفحه ورد قابل ویرایش است که با هدف آشنایی دانش آموزان با مفهوم خورشید و ابرها طراحی شده است. این طرح درس، دانش آموزان را به دنیایی از هدیه های آسمانی می برد و آنها را با اهمیت و نقش خورشید و ابرها در ایجاد آب و هوای مناسب برای زندگی آشنا می کند. با استفاده از این طرح درس، دانش آموزان می توانند به طور تعاملی با مفاهیم علمی مرتبط با این موضوع آشنا شوند و تجربه های عملی را در خصوص خورشید و ابرها به دست آورند.

نام درس: هدیه های آسمانی پنجم موضوع: خورشید پشت ابر
اهداف کلی
آشنایی با حضرت مهدی و نقش ایشان در جهان هستی
اهداف جزئی و رفتاری

– آشنایی با امام مهدی به عنوان دوازدهمین امام- آشنایی با مشخصات امام زمان (عج) – آشنایی با تولد امام زمان.
آگاهی به این مطلب که ایشان زنده هستند و در غیبت به سر می برند و در دوران غیبت نیز به شیعیان توجه دارند.
روش تدریس پیشنهادی
پیشنهاد می شود در دوران ولادت ایشان تدریس شود. ابتدا یکی از دانش آموزان نام دوازده امام را پای تابلو خوشنویسی کند و قبل از تدریس شعر همخوانی کنیم را به صورت زیبا ورسا در کلاس همخوانی کرده و از بچه ها بخواهید آنچه از مفهوم شعر درک کرده اند را بیان کند.
تدریس

متن درس را به صورت رسا و شیوا بخوانید سپس از بچه ها بپرسید چرا در روز جمعه آنقدر منتظر هستیم؟ و منتظر چه کسی هستیم؟ از ایشان چه می دانید؟و بهترین پاسخ ها پای تابلو نوشته شود. فعالیت برایم بگو را به دلیل تشبیه امام به خورشید پشت ابر و شباهت های میان این دو مورد بررسی قرار دهید و نتیجه گیری کنید که وجود ابر منافع خورشید را از بین نمی برد همانطور که غیبت امام زمان آثار وجودی ایشان را از بین نبرده و موجب دلگرمی و امید شیعیان هستند فعالیت بگرد و پیدا کن با هدف آشنایی طرح درس روزانه خورشید پشت ابر نمونه هدیه های آسمانی دوم با القاب مشهور امام زمان است و معانی آن ها مد نظر است. در ادامه فعالیت کامل کنید را به صورت گروهی انجام دهند و هر گروه که به جدول رمز دست یافت مورد تشویق قرار گیرد. سپس قسمت بررسی کنید را انجام داده و دانش آموزان با ویژگی های امام زمان آشنا شده و آموخته ها تثبیت می گردد. در آخر قسمت به کار ببندیم را ابتدا با پرسش و پاسخ از دانش آموزان مبنی بر وظیفه ما در دوران غیبت به بحث گذاشته و پاسخ های کامل تشویق شود.
فعالیت
گزارشی به عنوان وظایف یک مسلمان در دوران غیبت به کلاس ارائه دهد.
نامه ای تحت عنوان نامه ای به امام زمان بنویسد.
ارزشیابی
ضمن بیان داستان تولد حضرت مهدی نمونه هایی از ویژگی و مشخصات امام زمان بیان کند- ضمن ابراز علاقه و ادای احترام نسبت به ایشان برای الگو گرفتن از زندگی و اخلاق ایشان تلاش می کند- ضمن ذکر زنده بودن و غیبت ایشان درباره توجه و کمک امام زمان به شیعیان توضیح می دهد

1 دیدگاه برای طرح درس روزانه خورشید پشت ابر نمونه هدیه های آسمانی دوم

  1. admin

    طرح درس روزانه خورشید پشت ابر نمونه هدیه های آسمانی دوم

دیدگاه خود را بنویسید

مجموعه طرح درس پنجم ابتدایی، یک مجموعه جامع از دروس و مطالب آموزشی است که برای دانش‌آموزان پنجم ابتدایی طراحی شده است. این مجموعه شامل دروس مختلفی از جمله ریاضی، علوم، مطالعات اجتماعی، فارسی، نگارش، عربی و هدیه قرآن , ... می‌شود.

برای دانش آموزان پایه پنجم، آموزش و پرورش طرح درس هایی را تدوین کرده است تا آنها را به عنوان یک دانش آموز موفق در آموزش و پرورش تحصیلی خود همراهی کند. این طرح درس های روزانه و سالانه شامل مواردی مانند ریاضیات، زبان انگلیسی، علوم، تاریخ و جغرافیا می باشد. در صورتی که شما به دنبال دریافت تمام طرح درس های پایه پنجم هستید، می توانید از لینک بالا استفاده نمایید.

همچنین، در قسمت زیر، لیست طرح درس های پایه ششم بصورت تکی برای شما قرار داده شده است که می توانید با کلیک بر روی هر کدام از طرح های درسی، به صورت جداگانه دریافت نمایید.

طرح درس ریاضی پنجم ابتدایی

 

طرح درس فارسی پنجم ابتدایی

طرح درس علوم پنجم ابتدایی

طرح درس قرآن پنجم ابتدایی

طرح درس مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی

طرح درس هدیه آسمانی پنجم ابتدایی

طرح درس روزانه خورشید پشت ابر نمونه هدیه های آسمانی دوم
طرح درس روزانه خورشید پشت ابر نمونه هدیه های آسمانی دوم