طرح درس چندضلعی ها و مجموع زوایای آنها صفحه 79 کتاب ریاضی پنجم ابتدایی

 

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

طرح درس چندضلعی ها و مجموع زوایای آنها صفحه 79 کتاب ریاضی پنجم ابتدایی، مفاهیم و قوانین مربوط به چندضلعی ها و محاسبه مجموع زوایای آنها آموزش داده می‌شود. این طرح درس شامل 3 صفحه ورد قابل ویرایش است که امکان تغییر و تنظیم مطالب و منابع درس را فراهم می‌کند. علاوه بر این، امکان دریافت طرح درس های پایه‌ی پنجم دیگر نیز از وبسایت مربوطه وجود دارد. با استفاده از این طرح درس، معلمان و دانش‌آموزان می‌توانند به روشی ساده و شفاف مفاهیم مربوط به چندضلعی ها و محاسبه زوایای آنها را فرا بگیرند.

طرح درس چندضلعی ها و مجموع زوایا ی آنها صفحه 79 ریاضی پنجم ابتدایی، هدف کلی این درس اشنایی دانش آموزان با کاربرد چندضلعی ها و مجموع زوایای آنها است. اهداف جزئی این درس شامل آشنایی با کاربرد چندضلعی ها و مجموع زوایای آنها و همچنین توانایی کشیدن چندضلعی ها و شناسایی آنها می باشد. در حوزه شناختی، دانش آموزان باید بدانند که مجموع زوایای یک چهارضلعی برابر با 360 درجه است و بتوانند چندضلعی ها را بکشند و شناسایی کنند.

در حوزه مهارتی، دانش آموزان باید بتوانند چندضلعی را بکشند و از تصاویر مختلف تشخیص دهند. از نگرشی، دانش آموزان باید بتوانند یک چندضلعی را با دقت رسم کنند و علاقه مندی به چندضلعی ها را نشان دهند. در روش تدریس این درس از روش پرسش و پاسخ و گروهی استفاده می شود و ابزار و وسایل شامل مقوا، قیچی، تصاویر مکان.

انگیزه سازی یکی از دانش اموزان با تعدادی عکس وارد کلاس میشود مکان هایی که کاشی کاری شده ومعروف هستند رااز بچه ها می پرسد؟ ارائه محتوا مجسم:درس راباچندتصویر ازکتاب شروع می کنیم ایا کسی می داند این تصویرمربوط به کاشی کاری کجاست ؟وبچه ها جواب را می دهند وممکن است حتی خاطره ای از سفری که رفتند رانیز تعریف کنند.

سپس از بچه ها می پرسم که به اطرافشان نگاه کنند ونمونه هایی از کاشی کاری رامشاهده ودرکلاس بیان کنند نیمه مجسم:حال به صفحه اغازین درس برمی گردیم واز دانش اموزان می خواهیم که با قیچی ومقوای که در دست دارندبصورت فردی یک چندضلعی را بسازندوفعالیت ص 79 را نسبت به شکلی که ساختند کامل کنند. مجرد:ادامه ی فعالیت، ص 80 را انجام بدهند ودر مورد دوروش گفته شده بحث کنند .

وچندضلعی هایشان رابا چوب خط درست کنند ومجموع زوایای ان را نیز بدست اورند وبا هم مقایسه کنند. ارزشیابی مستمر سوالات وفعالیت های حین تدریس وفعالیت های گروهی که در طول تدریس انجام می دهند جمع بندی ونتیجه گیری جمع بندی :از دانش اموزان خواسته میشود که توضیح بدهند امروز چه چیزی یاد گرفتن وچه کاربردی در زندگی روزمره انها دارد نتیجه گیری :ماامروز از نعمت های بسیارخداوند مثل دیدن وفکرکردن وگوش دادن استفاده کردیم همیشه باید خداوندرابخاطر نعمت هایی که به ما داده شکر کنیم.

 

1 دیدگاه برای طرح درس چندضلعی ها و مجموع زوایای آنها صفحه 79 کتاب ریاضی پنجم ابتدایی

  1. admin

    طرح درس چندضلعی ها و مجموع زوایای آنها

دیدگاه خود را بنویسید

مجموعه طرح درس پنجم ابتدایی، یک مجموعه جامع از دروس و مطالب آموزشی است که برای دانش‌آموزان پنجم ابتدایی طراحی شده است. این مجموعه شامل دروس مختلفی از جمله ریاضی، علوم، مطالعات اجتماعی، فارسی، نگارش، عربی و هدیه قرآن , ... می‌شود.

برای دانش آموزان پایه پنجم، آموزش و پرورش طرح درس هایی را تدوین کرده است تا آنها را به عنوان یک دانش آموز موفق در آموزش و پرورش تحصیلی خود همراهی کند. این طرح درس های روزانه و سالانه شامل مواردی مانند ریاضیات، زبان انگلیسی، علوم، تاریخ و جغرافیا می باشد. در صورتی که شما به دنبال دریافت تمام طرح درس های پایه پنجم هستید، می توانید از لینک بالا استفاده نمایید.

همچنین، در قسمت زیر، لیست طرح درس های پایه ششم بصورت تکی برای شما قرار داده شده است که می توانید با کلیک بر روی هر کدام از طرح های درسی، به صورت جداگانه دریافت نمایید.

طرح درس ریاضی پنجم ابتدایی

 

طرح درس فارسی پنجم ابتدایی

طرح درس علوم پنجم ابتدایی

طرح درس قرآن پنجم ابتدایی

طرح درس مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی

طرح درس هدیه آسمانی پنجم ابتدایی

طرح درس چندضلعی ها و مجموع زوایای آنها صفحه 79 کتاب ریاضی پنجم ابتدایی
طرح درس چندضلعی ها و مجموع زوایای آنها صفحه 79 کتاب ریاضی پنجم ابتدایی