طرح درس بهمن همیشه بهار هدیه های آسمانی پنجم

 

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

طرح درس بهمن همیشه بهار هدیه های آسمانی پنجم، یک طرح آموزشی است که برای دانش‌آموزان پایه پنجم دبستان طراحی شده است. این طرح شامل 2 صفحه ورد و قابلیت ویرایش دارد، به این صورت که می‌توانید محتوا و جزئیات درس را با توجه به نیازهای خود تغییر دهید. طرح درس بهمن همیشه بهار هدیه های آسمانی پنجم، به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که به صورت جذاب و متنوع با مفاهیم و مطالب مربوط به این ماه و فصل بهار آشنا شوند و بهره‌وری بیشتری از دروس خود ببرند.

نام درس: هدیه های آسمانی پنجم موضوع: بهمن همیشه بهار
اهداف کلی
آشنایی با تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت آن
اهداف جزئی و رفتاری

– آشنایی با مراسم مربوط به بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی- یادآوری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش موفق مردم برای همراهی باهم و رهبری- درک ظلم ستیزی مردم ایران و همبستگی مردم در پیروزی- اطاعت از رهبری – بزرگداشت قهرمانان انقلاب اسلامی- آشنایی با پیام قرآنی
روش تدریس پیشنهادی
بهتر است در ایام 12 تا 22 بهمن ماه تدریس شود که حال و هوای برنامه های تلویزیون کمک کننده است
تدریس

در صورت امکان نمایش فیلم یا عکس هایی از راهپیمایی و ورود امام می تواند شروع خوبی برای تدریس باشد. متن درس را بصورت خوانا و رسا بخوانید.قسمت برایم بگو را با هدف جمع بندی مفاهیم درس به پرسش و پاسخ گذاشته و ارتباط تصاویر را از بچه ها بپرسید و پاسخ های درست تشویق و پای تابلو نوشته شود. هدف اشاره به رهبری و همبستگی مردم و رفتن و آمدن امام و … ارتباط این مفاهیم با انقلاب اسلامی است. سپس آیه و معنی تدبر کنیم خوانده و پای تابلو نوشته شود تا دانش آموزان با فکر درباره ی معنی آن به ارتباط آیه با موضوع وحدت مردم اشاره کنندبه صورت گروهی بحث و گفت و گو شود. در گام بعدی شعر را به صورت زیبا در قسمت بررسی کنید طرح درس بهمن همیشه بهار هدیه های آسمانی پنجم خوانده و دانش آموزان را به شهدا و جانبازان و خانواده شهدا و قهرمانان انقلاب هدایت کند. قسمت همخوانی کنید را به جهت ایجاد جذابیت و با هدف تثبیت مفاهیم درس به صورت زیبا همخوانی کنید در ادامه قسمت گفت و گو کنید از طریق ارائه نظرات در گروه و مشارکت در جمع بندی توسط دانش آموزان انجام داده به این نتیجه می رسیم که انقلاب اسلامی به عنوان میراث ماندگار امام نیازمند حفظ و نگهداری است و دهه فجر باید پویایی لازم را برای زنده نگهداشتن انقلاب برای نسل حاضر و آینده در پی داشته باشد سپس ایستگاه خلاقیت را طی گروهبندی انجام شده بررسی کنید و هر گروه پیشنهاد خود را ارائه دهد.این قسمت نه تنها اهداف درس در حیطه شناختی را برای دانش آموزان تقویت می کند بلکه اهداف درس در حیطه عاطفی (نگرشی) نیز تقویت می کند.
فعالیت
قسمت با خانواده انجام شود- قسمت تحقیق کنید انجام شود و گزارش ارائه گردد
شعارهای دوران انقلاب به صورت تحقیق جمع آوری گردد
ارزشیابی
درمورد نقش مردم ظلم ستیز ایران و تلاش قهرمانان انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی توضیحی می دهد- سالگرد انقلاب اسلامی را به عنوان یادآوری تلاش موفق مردم برای همراهی با یکدیگر و با رهبری آن ها با بیان مثالهایی معرفی می کند
ضمن اظهار نظر و علاقه در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب مشارکت می کند.
پیام قرآنی را خوب می خواند و مفهوم آن را بیان می کند

1 دیدگاه برای طرح درس بهمن همیشه بهار هدیه های آسمانی پنجم

  1. admin

    طرح درس بهمن همیشه بهار هدیه های آسمانی پنجم

دیدگاه خود را بنویسید

مجموعه طرح درس پنجم ابتدایی، یک مجموعه جامع از دروس و مطالب آموزشی است که برای دانش‌آموزان پنجم ابتدایی طراحی شده است. این مجموعه شامل دروس مختلفی از جمله ریاضی، علوم، مطالعات اجتماعی، فارسی، نگارش، عربی و هدیه قرآن , ... می‌شود.

برای دانش آموزان پایه پنجم، آموزش و پرورش طرح درس هایی را تدوین کرده است تا آنها را به عنوان یک دانش آموز موفق در آموزش و پرورش تحصیلی خود همراهی کند. این طرح درس های روزانه و سالانه شامل مواردی مانند ریاضیات، زبان انگلیسی، علوم، تاریخ و جغرافیا می باشد. در صورتی که شما به دنبال دریافت تمام طرح درس های پایه پنجم هستید، می توانید از لینک بالا استفاده نمایید.

همچنین، در قسمت زیر، لیست طرح درس های پایه ششم بصورت تکی برای شما قرار داده شده است که می توانید با کلیک بر روی هر کدام از طرح های درسی، به صورت جداگانه دریافت نمایید.

طرح درس ریاضی پنجم ابتدایی

 

طرح درس فارسی پنجم ابتدایی

طرح درس علوم پنجم ابتدایی

طرح درس قرآن پنجم ابتدایی

طرح درس مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی

طرح درس هدیه آسمانی پنجم ابتدایی

طرح درس بهمن همیشه بهار هدیه های آسمانی پنجم
طرح درس بهمن همیشه بهار هدیه های آسمانی پنجم