طرح درس روزانه اهرم چیست علوم پنجم ابتدایی

 

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

طرح درس روزانه اهرم در علوم پنجم ابتدایی، یک طرح درس است که برای کمک به معلمان در تدریس مباحث علمی به دانش‌آموزان به کار می‌رود. این طرح درس شامل 2 صفحه ورد است که قابلیت ویرایش دارد و می‌تواند بر اساس نیازهای مختلف تغییر کند. با استفاده از طرح درس پایه پنجم دبستان، معلمان می‌توانند بهترین روش‌ها و استراتژی‌ها را برای انتقال مفاهیم علمی به دانش‌آموزان خود انتخاب کنند. این طرح درس بر اساس محتوای درسی برنامه درسی و اهداف آموزشی تدریس علوم پنجم ابتدایی طراحی شده است.

قسمتی از متن طرح درس قسمت زیر

هدف کلی دانش آموزان با اهرم و سطح شیب دار آشنا می شوند.
هدف های جزیی 1. دانش آموزان اهرم را به عنوان یک وسیله ای که کار را آسان می کند بشناسند

2. قسمت های مختلف یک اهرم را تشخیص دهند.3. اشکال مختلف اهرم را درک کنند. 4. استفاده از سطح شیب دار را در جاهای مختلف بدانند.

هدف های رفتاری 1. اهرم را تعریف کنند،دومثال بزنند. 2.قسمت های اصلی یک اهرم را ترسیم کنند.3. استفاده از سطح شیب دار در جاهای مختلف توضیح دهند.
وسایل مورد نیاز تخته – ماشین اسباب بازی – قیچی – نوشابه باز کن – ترازو – میله بلند- خط کش
ارزشیابی تشخیصی 1. برای انجام هر حرکتی به چه چیز نیاز داریم؟

2. چه وقت به جسم نیرو وارد می کنیم؟

3.نیرو چیست؟ و…

ارائه درس معلم: برای اینکه کاربرد اهرم ها در جاهای دیگر رابهتر یاد بگیرید گروه های 5 نفری تشکیل دهید می خواهیم به کمک یک تخته و تکیه گاه و یک وزنه، اهرمی را درست کنید که به صورت شیب دار باشد و اندازه طول شیب ها در گروه ها متفاوت باشد و پاسخ دهید کدام یک از سطوح شیب دار کمک بیشتری به ما می کنند؟

دانش آموزان:طول سطح شیب دار را بر ارتفاع آن تقسیم می کنیم هرچه عدد بدست آمده بزرگتر باشد کمک سطح شیب دار برای ما بیشتر است یعنی به نیروی کمتری نیاز داریم

1 دیدگاه برای طرح درس روزانه اهرم چیست علوم پنجم ابتدایی

  1. admin

    طرح درس روزانه اهرم چیست علوم پنجم ابتدایی

دیدگاه خود را بنویسید

مجموعه طرح درس پنجم ابتدایی، یک مجموعه جامع از دروس و مطالب آموزشی است که برای دانش‌آموزان پنجم ابتدایی طراحی شده است. این مجموعه شامل دروس مختلفی از جمله ریاضی، علوم، مطالعات اجتماعی، فارسی، نگارش، عربی و هدیه قرآن , ... می‌شود.

برای دانش آموزان پایه پنجم، آموزش و پرورش طرح درس هایی را تدوین کرده است تا آنها را به عنوان یک دانش آموز موفق در آموزش و پرورش تحصیلی خود همراهی کند. این طرح درس های روزانه و سالانه شامل مواردی مانند ریاضیات، زبان انگلیسی، علوم، تاریخ و جغرافیا می باشد. در صورتی که شما به دنبال دریافت تمام طرح درس های پایه پنجم هستید، می توانید از لینک بالا استفاده نمایید.

همچنین، در قسمت زیر، لیست طرح درس های پایه ششم بصورت تکی برای شما قرار داده شده است که می توانید با کلیک بر روی هر کدام از طرح های درسی، به صورت جداگانه دریافت نمایید.

طرح درس ریاضی پنجم ابتدایی

 

طرح درس فارسی پنجم ابتدایی

طرح درس علوم پنجم ابتدایی

طرح درس قرآن پنجم ابتدایی

طرح درس مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی

طرح درس هدیه آسمانی پنجم ابتدایی

طرح درس روزانه اهرم چیست علوم پنجم ابتدایی
طرح درس روزانه اهرم چیست علوم پنجم ابتدایی