طرح درس روزانه سرو بلند سامرا هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی

تومان 10,000

شناسه محصول: طرح درس روزانه سرو بلند سامرا هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی1689914838579 دسته: , , ,

 

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

طرح درس روزانه سرو بلند سامرا هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی، یک طرح درس با تشکیل شده از 2 صفحه ورد قابل ویرایش است. این طرح درس برای پایه پنجم دبستان طراحی شده است و به دانش آموزان این پایه کمک می کند تا در مورد هدیه های آسمانی و سرو بلند سامرا اطلاعات کسب کنند. این طرح درس شامل فهرست هدف ها، موضوعات اصلی، فعالیت های آموزشی و تمرینات مرتبط با درس است. با استفاده از این طرح درس، معلمان می توانند بهترین روش ها را برای انتقال مطالب به دانش آموزان بیاموزند و آنها را در فرایند یادگیری یاری کنند.

نام درس: هدیه های آسمانی پنجم موضوع: سرو بلند سامرا
اهداف کلی
آشنایی با ابعاد شخصیتی امام حسن عسکری (ع)و احترام به ایشان
اهداف جزئی و رفتاری

– آشنایی با امام حسن عسکری به عنوان امام یازدهم شیعیان
– احساس علاقه به امام حسن و اعمال و رفتار ایشان
تلاش برای الگو گرفتن از زندگی و اخلاق و رفتار امام حسن عسکری (ع)
آشنایی با پیام قرآنی
روش تدریس پیشنهادی
درس در ادامه درس قبلی بوده و ابتدا می توان پرسش و پاسخی از درس قبل داشت و از دانش آموزان آنچه در درس قبل فرا گرفته اند را به صورت گروهی پرسش کرد و پاسخ های درست تشویق شوند
تدریس

متن درس را به صورت داستانی و با رعایت نحوه خواندن به صورت عاطفی و بلند خوانده و سپس از بچه ها درباره ی شناختی که از امام حسن عسگری دارند بپرسید:امام چندم ماست؟ نام پدرش چه بود؟از خصوصیات؟نحوه شهادت ایشان به صورت پرسش و پاسخ گروهی بحث کرده و نتایج را پای تابلو بنویسید طرح درس روزانه سرو بلند سامرا هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی قسمت های گفت و گو کنید و برایم بگو و کامل کنید را با هدف تثبیت آنچه آموخته اند به بحث بگذارید قسمت تدبر کنیم آیه مربوطه را با معنی پای تابلو نوشته و هم خوانی کنید. در گام بعدی فعالیت ایستگاه فکر با هدف برقراری ارتباط بین مفاهیم ارائه شده می باشد که انتظار می رود به علم پیامبران و ائمه اشاره کرده که به منبع اصلی علم الهی متصل می باشد
فعالیت
در قسمت فعالیت با خانواده از دانش آموزان بخواهید با کمک بزرگترها آن را تکمیل نموده و به این ترتیب آشنایی بیشتری با امام پیدا کنند.در بین بچه ها از کسانی که خودشان یا اقوام نزدیک به این سفر رفته اند بخواهید گزارش یا خاطره ای ارائه دهند.
ارزشیابی
نمونه های متنوعی از ویژگی امام حسن عسگری را بیان می کند.ضمن ابراز علاقه و ادای احترام نسبت به ایشان زندگی و اخلاق و رفتار ایشان را الگو قرار می دهد
پیام قرآنی را خوب می خواند و مفهوم آن را درک می کند

1 دیدگاه برای طرح درس روزانه سرو بلند سامرا هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی

  1. admin

    طرح درس روزانه سرو بلند سامرا هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی

دیدگاه خود را بنویسید

مجموعه طرح درس پنجم ابتدایی، یک مجموعه جامع از دروس و مطالب آموزشی است که برای دانش‌آموزان پنجم ابتدایی طراحی شده است. این مجموعه شامل دروس مختلفی از جمله ریاضی، علوم، مطالعات اجتماعی، فارسی، نگارش، عربی و هدیه قرآن , ... می‌شود.

برای دانش آموزان پایه پنجم، آموزش و پرورش طرح درس هایی را تدوین کرده است تا آنها را به عنوان یک دانش آموز موفق در آموزش و پرورش تحصیلی خود همراهی کند. این طرح درس های روزانه و سالانه شامل مواردی مانند ریاضیات، زبان انگلیسی، علوم، تاریخ و جغرافیا می باشد. در صورتی که شما به دنبال دریافت تمام طرح درس های پایه پنجم هستید، می توانید از لینک بالا استفاده نمایید.

همچنین، در قسمت زیر، لیست طرح درس های پایه ششم بصورت تکی برای شما قرار داده شده است که می توانید با کلیک بر روی هر کدام از طرح های درسی، به صورت جداگانه دریافت نمایید.

طرح درس ریاضی پنجم ابتدایی

 

طرح درس فارسی پنجم ابتدایی

طرح درس علوم پنجم ابتدایی

طرح درس قرآن پنجم ابتدایی

طرح درس مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی

طرح درس هدیه آسمانی پنجم ابتدایی

طرح درس روزانه سرو بلند سامرا هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی
طرح درس روزانه سرو بلند سامرا هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی