طرح درس برزگر و بلدرچین فارسی سوم ابتدایی درس پنجم

 

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

طرح درس برزگر و بلدرچین فارسی سوم ابتدایی درس پنجم این طرح درس شامل 2 صفحه ورد قابل ویرایش است و برای دانش‌آموزان پایه سوم دبستان طراحی شده است. هدف از این درس تقویت حس آینده‌نگری و نیک‌اندیشی در دانش‌آموزان است. این درس برای آشنایی دانش‌آموزان با مفهوم خوداتکایی، تقویت مهارت جمله‌سازی و کاربرد کلمات هم‌نویسه در جمله، تقویت توانایی شناخت و کاربرد زمان حال فعل‌ها، تقویت مهارت بندنویسی و توسعه کاربرد نمایش خلاق در آموزش دانش‌آموزان ارائه شده است. درس برزگر و بلدرچین اهداف جزئی شامل بندنویسی، ساخت جملات با کلمات هم‌نویسه، تشخیص زمان حال و بیان مفهوم خوداتکایی است. این درس با استفاده از فهرستی از رفتارهای فردی و اجتماعی، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بتوانند عناوین را براساس اختلاف و تشابه دسته‌بندی کنند .

نام درس: برزگر و بلدرچین مدت جلسه:30: تعداد شاگردان:: پایه سوم کتاب فارسی
مشخصات کلی
تقویت حس آینده نگری و نیک اندیشی در دانش آموزان
هدف کلی
1- آشنایی دانش اموزان با مفهوم خود اتکایی
2- تقویت مهارت جمله سازی و کاربرد کلمات هم نویسه در جمله
3- تقویت توانایی شناخت و کاربرد زمان حال فعل ها
4- تقویت مهارت بند نویسی
5- توسعه کاربرد نمایش خلاق در آموزش دانش اموزان
اهداف جزئی
1- دانش آموز بتواند بند نویسی بکند.
2- بتواند با کلمات هم نویسه جملات متفاوتی بسازد.
3- بتواند زمان حال را تشخیص بدهد.
4- بتواند مفهوم خود اتکایی را بیان بکند.
اهداف رفتاری

کتاب درس
ابزار مورد نیاز

نفکر استقرایی
روش تدریس
فهرستی از رفتارهای فردی و اجتماعی مطرح می کنم و آن ها را در اختیار گروه قرار می دهم و از دانش آموزان می خواهم براساس وجه اختلاف و یا تشابه عناوین را دسته بندی کنند بعد از طبقه بندی کردن اسم انتخاب کنند بدین صورت کم کم مفهوم در ذهن آن ها شکل می گیرد. نماینده گروه طبقه بندی انجام شده را روی تخته نصب می کند در این مرحله به دانش آموزان فرصت می دهم تا عملکرد گروه های دیگر را بررسی کنند، طرح درس برزگر و بلدرچین فارسی سوم ابتدایی درس پنجم سپس سوالاتی درباره مفهوم خود اتکایی مطرح می کنم تا دانش اموزان روابط بین طبقه بندی ها را جستجو کرده و به سوالات پاسخ بدهند سپس به دانش آموزان کمک می کنم به این نقطه برسند که هر فرد با تلاش و کوشش خود و با امید به خدا،نه خلق خدا به اهداف خود در زندگی میرسد.

تدریس:
1- رو نویسی از متن درس
2- جمله سازی با افعال زمان حال
3- جمله سازی با کلمات هم نویسه

تکلیف پایانی:

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح درس برزگر و بلدرچین فارسی سوم ابتدایی درس پنجم”

مجموعه طرح درس سوم ابتدایی، منبعی جامع برای یادگیری و تقویت مهارت‌های دانش‌آموزان در سطح سوم ابتدایی است. این مجموعه شامل دروس متنوعی است که به صورت کامل تمامی حوزه‌های آموزشی این سطح را پوشش می‌دهد. دروس متنوعی همچون ریاضی، علوم، مطالعات اجتماعی، فارسی، نگارش، عربی و هدیه قرآن در این مجموعه گنجانده شده‌اند. دانش‌آموزان با استفاده از این مجموعه، فرصتی مناسب برای یادگیری و تمرین در هر یک از این حوزه‌ها را خواهند داشت و می‌توانند به طرز موثری مهارت‌های خود را گسترش دهند.

در این بخش، لیست طرح درس های پایه سوم دبستان به صورت جداگانه قرار داده شده است. با کلیک بر روی هر طرح درس، شما می توانید آن را به صورت جداگانه دریافت کنید. این طرح های درسی، به شما کمک می کنند تا به طور منظم و سازماندهی شده، به مطالب درسی پایه سوم دست یابید. با استفاده از این طرح ها، شما می توانید به راحتی و به صورت مرحله به مرحله، درس های مختلف را فرا بگیرید.

طرح درس ریاضی سوم ابتدایی

طرح درس علوم سوم ابتدایی

طرح درس فارسی سوم ابتدایی

طرح درس قرآن سوم ابتدایی

طرح درس مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی

طرح درس هدیه آسمانی سوم ابتدایی

طرح درس برزگر و بلدرچین فارسی سوم ابتدایی درس پنجم
طرح درس برزگر و بلدرچین فارسی سوم ابتدایی درس پنجم