طرح درس خوراکی ها علوم سوم ابتدایی

 

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

طرح درس خوراکی ها علوم سوم ابتدایی به منظور آشنایی دانش آموزان با گروههای مواد غذایی تدوین شده است. این طرح درس شامل 2 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد و برای پایه سوم دبستان مناسب است.

هدف اصلی این درس آشنایی دانش آموزان با مواد غذایی است که در وعده‌های غذایی مختلف مصرف می‌شوند. همچنین، هدف جزیی این درس آموزش چگونگی نگهداری از مواد غذایی به دانش آموزان است.

برای ایجاد انگیزه در این درس، از بخش کلیپ در مورد مواد خوراکی و پوسترهایی که خوراکی‌ها را دسته بندی می‌کنند استفاده می‌شود.

روش تدریس این درس مبتنی بر پرسش و پاسخ است. در ابتدا، کلیپی در مورد مواد خوراکی برای دانش آموزان نمایش داده می‌شود و سپس مواد غذایی به چند دسته بندی مختلف تقسیم می‌شوند.

طرح درس خوراکی ها علوم سوم ابتدایی
هدف کلی: اشنایی دانش آموزان با گروههای مواد غذایی.
هدف جزیی:
1) دانش آموزان با مواد غذایی که در وعده مصرف می شود آشنا شوند
2) دانش آموزان با چگونگی نگهداری از مواد غذایی آشنا خواهند شد.
ایجاد انگیزه: بخش کلیپ در مورد مواد خوراکی ، پوسترهای از خوراکی هایی دسته بندی را برای آن ها تهیه می کنیم.
روش تدریس:پرسش و پاسخ.
ارائه درس جدید: ابتدا کلیپ را برای آن ها گذاشته و سپس مواد غذایی را در چندمرحله دسته بندی کرده و با توجه به گروه بندی دانش آموزان به هرگروه از آن ها یک مرحله از گروه مواد غذایی و چندتا پوستر داده و از دانش آموزان میخواهیم با توجه به گروه بندی رجال مواد غذایی بحث کرده. طرح درس علوم سوم ابتدایی درس خوراکی ها وبعد از پرسش و پاسخ بین دانش آموزان ،. معلم یک جمع بندی از موضوع درس می کند.
ارزشیابی پایانی و تعیین تکلیف:
1) از دانش آموزان میخواهیم در مورد نقش هریک از خوراکی ها که در وعده غذایی مصرف می کنند اطلاعات جمع آوری کنند
2)از دانش آموزان میخواهیم فهرستی از غذاهای روزانه را که مصرف می کنند تهیه کنند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح درس خوراکی ها علوم سوم ابتدایی”

مجموعه طرح درس سوم ابتدایی، منبعی جامع برای یادگیری و تقویت مهارت‌های دانش‌آموزان در سطح سوم ابتدایی است. این مجموعه شامل دروس متنوعی است که به صورت کامل تمامی حوزه‌های آموزشی این سطح را پوشش می‌دهد. دروس متنوعی همچون ریاضی، علوم، مطالعات اجتماعی، فارسی، نگارش، عربی و هدیه قرآن در این مجموعه گنجانده شده‌اند. دانش‌آموزان با استفاده از این مجموعه، فرصتی مناسب برای یادگیری و تمرین در هر یک از این حوزه‌ها را خواهند داشت و می‌توانند به طرز موثری مهارت‌های خود را گسترش دهند.

در این بخش، لیست طرح درس های پایه سوم دبستان به صورت جداگانه قرار داده شده است. با کلیک بر روی هر طرح درس، شما می توانید آن را به صورت جداگانه دریافت کنید. این طرح های درسی، به شما کمک می کنند تا به طور منظم و سازماندهی شده، به مطالب درسی پایه سوم دست یابید. با استفاده از این طرح ها، شما می توانید به راحتی و به صورت مرحله به مرحله، درس های مختلف را فرا بگیرید.

طرح درس ریاضی سوم ابتدایی

طرح درس علوم سوم ابتدایی

طرح درس فارسی سوم ابتدایی

طرح درس قرآن سوم ابتدایی

طرح درس مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی

طرح درس هدیه آسمانی سوم ابتدایی

طرح درس علوم سوم ابتدایی درس خوراکی ها
طرح درس خوراکی ها علوم سوم ابتدایی