طرح درس کرم ابریشم علوم دوم ابتدایی

تومان 10,000

شناسه محصول: طرح درس کرم ابریشم علوم دوم ابتدایی1690830996235 دسته: , , ,

 

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

طرح درس کرم ابریشم علوم دوم ابتدایی، شامل 3 صفحه ورد قابل ویرایش است و به منظور آموزش مفاهیم علمی به دانش‌آموزان پایه دوم دبستان طراحی شده است. عنوان درس “کرم ابریشم” است و موضوع درس در رشته علوم تجربی می‌باشد. هدف کلی این درس، آشنایی دانش‌آموزان با چرخه زندگی کرم ابریشم است. در این راستا، اهداف جزئی این درس شامل آشنایی با مراحل زندگی کرم ابریشم و نحوه تبدیل تخم به کرم ابریشم می‌باشد. در طول جلسه‌ی درس، با ارزیابی تشخیصی و تکوینی، دانش‌آموزان در مورد مطالب جلسه قبلی سوالاتی مطرح می‌کنند و پاسخ‌هایشان را به همراه همکاری و مشورت با گروه خود به دست می‌آورند. در پایان درس، ارزشیابی پایانی صورت می‌گیرد تا دقت و فهم دانش‌آموزان نسبت به مفاهیم آموزش داده شده در این درس بررسی شود.

عنوان درس: پایه: دوم موضوع درس:کرم ابریشم درس: علوم تجربی
تاریخ اجرا:
اهداف کلی
آشنایی با چرخه ی زندگی کرم ابریشم
اهداف جزئی
1-آشنایی با مراحل زندگی کرم ابریشم.
2-آشنایی با نحوه ی تبدیل تخم به کرم ابریشم.

رفتار ورودی
سلام و احوالپرسی، حضور و غیاب، گروه بندی.
ارزشیابی تشخیصی
پرسش سوالاتی از دانش آموزان راجع به درس جلسه ی گذشته که راجع به لانه سازی تعدادی از جانوران بود تا ذهن آنها را آماده ی دریافت اطلاعات درس جدید کنیم.
ارزشیابی تکوینی
پرسش سوالاتی از دانش آموزان در حین تدریس معلم و پاسخ دادن به انها توسط دانش آموزان از طریق مشورت با اعضای گروه.
ارزشیابی پایانی
نوشتن کلمه ی کرم ابریشم به صورت درشت بر روی تخته و بحث از آن به شکل بارش مغزی جهت تعمیق و تثبیت بهتر مطالب گفته شده در کلاس.
انتخاب رسانه ها و مواد(select media and material)
ویژیولایزر جهت دیدن مستقیم کرم ابریشم در صورت امکان و یا فیلمی از نحوه ی تحول تخم به پیله، در صورت عدم انمکان این موارد تهیه ی تصاویری از کرم ابریشم با توجه به همان تصاویر کتاب نیز موثر خواهد بود. البته قبل از شروع تدریس این تصاویر را به ترتیب بر روی تخته نصب می کنیم و از دانش آموزان می خواهیم که راجع به آنها صحبت کنند.
تعیین تکلیف
. فعالیت کتاب که از دانش آموزان خواسته که:
درباره ي اینکه چگونه کرم ابریشم را پرورش اطلاعات جمع آوري کنند و نتیجه را براي هم کلاسي هایشان بگویند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح درس کرم ابریشم علوم دوم ابتدایی”

مجموعه طرح درس دوم ابتدایی، یک منبع جامع برای یادگیری و تقویت مهارت‌های دانش‌آموزان در سطح دوم ابتدایی است. این مجموعه شامل دروس متنوعی است که به صورت کامل تمامی حوزه‌های آموزشی این سطح را پوشش می‌دهد. دروسی همچون ریاضی، علوم، مطالعات اجتماعی، فارسی، نگارش و هدیه قرآن و... در این مجموعه گنجانده شده‌اند. با استفاده از این مجموعه، دانش‌آموزان فرصتی مناسب برای یادگیری و تمرین در هر یک از این حوزه‌ها را خواهند داشت و می‌توانند به طرز موثری مهارت‌های خود را گسترش دهند. این مجموعه به عنوان یک راهنما و راهکار مناسب برای دانش‌آموزان در مدارس و مراکز آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به آن‌ها کمک می‌کند تا بهترین نتایج را در فرایند یادگیری خود بدست آورند.

در این بخش، لیست طرح درس های پایه دوم دبستان به صورت جداگانه قرار داده شده است. این طرح های درسی که برای هر درس جداگانه طراحی شده اند، به شما کمک می کنند تا به صورت منظم و سازماندهی شده، به مطالب درسی پایه دوم دست یابید. با کلیک بر روی هر طرح درس، می توانید آن را به صورت جداگانه دریافت کنید و با استفاده از آن، به راحتی و به صورت مرحله به مرحله، درس های مختلف را فرا بگیرید. این لیست طرح درس ها، یک راهنمای کاربردی برای شما خواهد بود تا به طور منظم و سازماندهی شده، درس های مورد نیاز خود را به خوبی پیگیری کنید.

طرح درس ریاضی دوم ابتدایی

طرح درس تربیت بدنی دوم ابتدایی

طرح درس علوم دوم ابتدایی

طرح درس فارسی دوم ابتدایی

طرح درس قرآن دوم ابتدایی

طرح درس هدیه آسمانی دوم ابتدایی

طرح درس کرم ابریشم علوم دوم ابتدایی
طرح درس کرم ابریشم علوم دوم ابتدایی