طرح درس پدر مهربان هدیه آسمانی دوم ابتدایی درس دوازدهم

 

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

طرح درس پدر مهربان هدیه آسمانی دوم ابتدایی درس دوازدهم تشکیل شده از 2 صفحه ورد و قابل ویرایش می باشد در این طرح درس، بارش مغزی، نمایش، ایفای نقش و ایجاد انگیزه، از روش های تدریس استفاده شده است. قبل از تدریس، دانش آموزان نیز به عنوان فعالیت پیش آموزشی، داستان یا نقاشی در مورد مهربانی حضرت علی (ع) را تهیه و به کلاس خود بیاورند. با گفت و گوی گروهی درباره ویژگی های یک پدر خوب و نمایش داستان، دانش آموزان از این درس به عنوان یک پلی برای شناخت حضرت علی (ع) و الگوگیری از او، بهره مند خواهند شد.

مشخصات کلی
نام درس:هدیه های آسمان دوم ابتدایی مدت :45دقیقه
موضوع :پدر مهربان تهیه کننده :
اهداف درس
1-آشنایی بیشتر با حضرت علی (ع). شناختی –دانشی
2-ایجاد علاقه و احساس احترام نسبت به شخصیت حضرت علی (ع). نگرشی
3- تلاش برای الگوگیری از حضرت علی (ع). عملکردی
مفاهیم کلیدی
امام علی (ع)
مهربانی حضرت علی (ع)
روش تدریس
بارش مغزی
نمایش
ایفای نقش
ایجاد انگیزه
روز قبل از تدریس از دانش آموزان میخواهیم یک داستان یا نقاشی در مورد مهربانی حضرت علی (ع) با کمک بزرگترها تهیه کرده و به کلاس بیاورند(5 دقیقه)
ارائه درس
از دانش آموزان می خواهیم در مورد ویژگی های یک پدر خوب با هم گفت و گو کنند(مهربانی، فداکاری، از خود گذشتگی و …) پس از گفت و گوی گروهی در مورد ویژگی های یک پدر خوب از دانش آموزان می خواهیم با دقت به قصه ای که تعریف می کنیم گوش دهند و پس از پایان قصه نام شخصیت داستان را بگویند.
چند نفر از دانش آموزان هم طبق هماهنگی قبلی داستان نمایش را اجرا می کنند.
گفتن قصه.(20 دقیقه)
ارزشیابی
1-نام فرد مهربانی که در قصه بود را بگویید ؟
2-از این داستان چه نتیجه ای می گیرید؟ (5 دقیقه)
جمع بندی
در پایان برای جمع بندی مطالب درس را دوره می کنیم و به این موضوع اشاره می کنیم که حضرت علی (ع) علاوه بر اینکه به بچه های خود مهربانی می کرد به یاد تمام نیازمندان و بچه هایی که یتیم بودند و پدر نداشتند نیز بود. (7 دقیقه)
تعیین تکلیف
درباره ی مهربانی حضرت علی (ع) نقاشی بکشند. (8 دقیقه)

1 دیدگاه برای طرح درس پدر مهربان هدیه آسمانی دوم ابتدایی درس دوازدهم

  1. admin

    طرح درس پدر مهربان هدیه آسمانی دوم ابتدایی درس دوازدهم

دیدگاه خود را بنویسید

مجموعه طرح درس دوم ابتدایی، یک منبع جامع برای یادگیری و تقویت مهارت‌های دانش‌آموزان در سطح دوم ابتدایی است. این مجموعه شامل دروس متنوعی است که به صورت کامل تمامی حوزه‌های آموزشی این سطح را پوشش می‌دهد. دروسی همچون ریاضی، علوم، مطالعات اجتماعی، فارسی، نگارش و هدیه قرآن و... در این مجموعه گنجانده شده‌اند. با استفاده از این مجموعه، دانش‌آموزان فرصتی مناسب برای یادگیری و تمرین در هر یک از این حوزه‌ها را خواهند داشت و می‌توانند به طرز موثری مهارت‌های خود را گسترش دهند. این مجموعه به عنوان یک راهنما و راهکار مناسب برای دانش‌آموزان در مدارس و مراکز آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به آن‌ها کمک می‌کند تا بهترین نتایج را در فرایند یادگیری خود بدست آورند.

در این بخش، لیست طرح درس های پایه دوم دبستان به صورت جداگانه قرار داده شده است. این طرح های درسی که برای هر درس جداگانه طراحی شده اند، به شما کمک می کنند تا به صورت منظم و سازماندهی شده، به مطالب درسی پایه دوم دست یابید. با کلیک بر روی هر طرح درس، می توانید آن را به صورت جداگانه دریافت کنید و با استفاده از آن، به راحتی و به صورت مرحله به مرحله، درس های مختلف را فرا بگیرید. این لیست طرح درس ها، یک راهنمای کاربردی برای شما خواهد بود تا به طور منظم و سازماندهی شده، درس های مورد نیاز خود را به خوبی پیگیری کنید.

طرح درس ریاضی دوم ابتدایی

طرح درس تربیت بدنی دوم ابتدایی

طرح درس علوم دوم ابتدایی

طرح درس فارسی دوم ابتدایی

طرح درس قرآن دوم ابتدایی

طرح درس هدیه آسمانی دوم ابتدایی

طرح درس پدر مهربان هدیه آسمانی دوم ابتدایی درس دوازدهم
طرح درس پدر مهربان هدیه آسمانی دوم ابتدایی درس دوازدهم